Czym jest nowoczesna promocja szlak贸w tematycznych i produkt贸w turystycznych?
Obecny czas bardzo silnie 艂膮czy ze sob膮 dwa 艣wiaty – tradycyjny papierowy i nowoczesny elektroniczny (interaktywny).
Naszym zdaniem te dwa 艣wiaty nie konkuruj膮 ze sob膮 a wr臋cz wspaniale si臋 uzupe艂niaj膮, daj膮c odbiorcy szerok膮 gam臋 mo偶liwo艣ci poznawczych.
W zale偶no艣ci od wykorzystanego no艣nika mo偶na przekaza膰 spersonalizowane tre艣ci, tak aby jak najbardziej precyzyjnie trafia艂y do ko艅cowego adresata.
Tego typu rozwi膮zanie jest idealne dla wszystkich organizacji, kt贸re maj膮 w swoim zakresie dzia艂ania promocj臋 regionu, gminy, miasta czy konkretnego miejsca b臋d膮cego atrakcj膮 turystyczn膮.

W sk艂ad nowoczesnej promocji wchodz膮:

  1. Poligrafia – foldery, poczt贸wki, mapy drukowane
  2. Produkty cyfrowe – mapa interaktywna ze szlakami i punktami POI
  3. Gad偶ety – chusty, torby bawe艂niane, gry planszowe