W ramach wygranego przetargu organizowanego w lipcu 2025 roku przez Urząd Miasta Wisła, przygotowaliśmy rozbudowaną kampanię promocyjno-reklamową dotyczącą projektu: Kampania promocyjno-informacyjna projektu “Drogą drewna wśród zabytków architektury drewnianej i dziedzictwa przyrodniczego w Wiśle i Rużomberoku”. Projekt ma się zakończyć 30 kwietnia 2026 roku.
Do 15 sierpnia 2025 zgodnie z dokumentacją przetargową wymagane było do przygotowania:
- Plakaty na wydarzenie “Wy u nas, my u was w Wiśle”,
- Reklama graficzna w drukowanym medium,
- Film promocyjny pokazujący atrakcje Wisły i Rużomberoka,
- Folder promocyjny zawierający opis atrakcji Wisły i Rużomberoka,
- Produkcja i zakup gadżetów promocyjnych: miody regionalne, napój regionalny, magnesy promocyjne, balony z logotypami, cukierki w personalizowanym opakowaniu, promocyjna gra typu memory,
- Zaprojektowanie i druk informacyjnych banerów typu roll-up,
- Reklama w internecie promująca wydarzenie “Wy u nas, my u was w Wiśle”,
- Kampania reklamowa w radiu promująca wydarzenie “Wy u nas, my u was w Wiśle”,
- Tablica informacyjna o dofinansowaniu projektu
Plakaty na wydarzenie “Wy u nas, my u was w Wiśle”


Reklama graficzna w drukowanym medium

Folder promocyjny zawierający opis atrakcji Wisły i Rużomberoka
Zaprojektowanie i druk informacyjnych banerów typu roll-up

Reklama w internecie promująca wydarzenie “Wy u nas, my u was w Wiśle”

Tablica informacyjna o dofinansowaniu projektu

Na dalszym etapie trwania projektu do przygotowania pozostają:
- Artykuł PR w mediach drukowanych na temat promocji projektu
- Reklama graficzna w periodyku przedstawiająca projekt
- Baner elektroniczny na platformach internetowych